15 انتقال برتر اروپا در تابستان

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اختصاصی طرفداری - بعد از یک تابستان هیجان انگیز، و پشت سر گذاشتن فصل نقل و انتقالات تابستانی، بازیکنان زیادی در اروپا جا به جا شدند و هر کدام به دنبال مسیری بهتر به تیم های جدیدی رفتند.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی روز دوشنبه، با اتفاقات ریز و درشت بسیاری بالاخره به پایان رسید و ترکیب نهایی هر تیمی برای فصل پیش رو، حداقل تا نیم فصل اول مشخص شد. در تابستان امسال انتقالاتی با هزینه‌های سرسام آور انجام شد و بعضی از خرید و فروش‌های روزهای پایانی غافلگیرمان کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین خریدهایی که تیم های مختلف، در اروپا انجام داده‌اند بپردازیم. بدیهی است که پی بردن به خوب یا بد بودن هر خریدی، با توجه به عملکرد بازیکن مورد نظر، در طول فصل بدست می‌آید و این شماره بندی 15 نفر برتر با توجه به نظر نویسندگان سایت طرفداری بوده و براساس بررسی کیفیت بازیکن مورد نظر در تیم قبلی و پیش‌بینی عملکرد وی در تیم جدید، جمع آوری شده است. به امید خدا در پایان فصل جاری و بعد از مشاهده عملکرد هر بازیکن در تیم جدیدش، مقاله‌ای نیز، برای بررسی بهترین خرید‌های فصل خواهیم نوشت.

 

 

15. داوید ویا ( از بارسلونا به اتلتیکو مادرید با مبلغ 5.1 میلیون یورو )

بازیکن سابق والنسیا که در تابستان 2010 با مبلغ 40 میلیون یورو به بارسلونا پیوست، پس از 3 فصل و کسب عناوینی مختلف و با توجه به نیمکنت نشینی در تیم کاتلانی به مادرید رفت تا در اتلتیکومادرید توپ بزند. وی گرچه در فصل اخیر عملکرد درخشانی نداشت اما شاید اگر به او فرصت لازم داده شود حتی در سن 31 سالگی، می‌توان وی را هنوز یکی از برترین مهاجم‌های اسپانیا و اروپا دانست. قدرت دریبل زنی، تمام‌کنندگی و شم گلزنی بالای این بازیکن می‌تواند به اتلتیکومادرید کمک شایانی در این فصل بکند. شاید بتوان گفت وی در بارسلونا بیشتر زیر سایه مسی رفت اما باز هم نمی‌توان عملکرد خوب او در فصل اول حضورش در بارسلونا را از یاد برد. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که مصدومیت سنگینی که برای وی اتفاق افتاد وی را بیشتر از شرایط آرمانی‌اش در بارسلونا دور کرد. نمی‌توان گفت دیگو سیمونه سرمربی اتلتیکو بر سر این انتفال ریسک کرده است چرا که او یکی از بهترین مهاجم‌های چند سال اخیر اروپا و جهان بوده و ویا نیز انگیزه این را دارد که خود را دوباره در اسپانیا ثابت کند.

 

 

14. کریستین اریکسن ( از آژاکس به تاتنهام با مبلغ 13.5 میلیون یورو )

بازیکن خلاق و 21 ساله‌ دانمارکی تیم آژاکس آمستردام، در تابستان به لندن رفت تا زیر نظر ویلاش بواش فوتبال خود را ادامه دهد و به تاتنهام کمک کند تا به اهداف خود در این فصل برسد. اریکسن فوتبال خود را از آکادمی فوتبال اُدِنسن دانمارک آغاز کرد، سپس با مبلغ 1 میلیون یورو به تیم زیر 19 سال آژاکس پیوست و بعد از آمدن به تیم اصلی، تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان چند فصل اخیر این تیم ریشه دار هلندی شد. این بازیکن خوش تکنیک و بسیار باهوش در میانه زمین آژاکس تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جوان دنیا شد و حال در تاتنهام و در لیگ فیزیکی انگستان باید فوتبال خود را ادامه دهد. بی شک اریکسن لیاقت این مبلغ را دارد و چون وی از جمله بازیکنان فانتزی به تکنیکی خوب، به شمار می‌آید، اگر بتواند خود را با فوتبال انگلستان تطبیق دهد آینده روشنی در انتظارش خواهد بود.

 

 

13. مروان فلینی ( از اورتون به منچستریونایتد با مبلغ 32.4 میلیون یورو )

او دقیقاً همان چیزی بود که منچستریونایتد نیاز داشت. بازیکنی تنومند، جنگنده و بازیساز در میانه زمین، چیزی که منچستر بعد از اسکولز چندین سال است به دنبالش می‌گردد. گرچه کلاس بازی اسکولز به مراتب بسیار بالاتر از فلینی بود اما بازیکن 25 ساله بلژیکی اگر قدر این موقعیت را بداند می‌تواند به یکی از بهترین‌های یونایتد تبدیل شود. قامت بلند و قدرت بدنی این بازیکن می‌تواند مشکل چندین ساله منچستر در میانه میدان را حل کند، ضمن اینکه وی هم در دفاع عملکرد خوبی دارد و هم در حمله با بازیسازی خود، موثر ظاهر می‌شود. وی در اورتون زیر نظر مویس به یکی از بهترین‌های جزیره بدل شد و اکنون به همراه مویس به یونایتد آمده تا به یونایتد کمک کند بعد از فرگوسن به موفقیت‌هایش ادامه بدهد. اگر کریک فرم خوب فصل قبلش را حفظ کند و فلینی نیز خود را در ترکیب یونایتد پیدا کند منچستر یکی از خط هافبک‌های خوب لیگ برتر را خواهد داشت.

 

 

12. ریکاردو کاکا ( از رئال مادرید به میلان به صورت بازیکن آزاد )

بهترین بازیکن دنیا در سال 2007 با مبلغ 65 میلیون یورو در سال 2009 از میلان به رئال‌مادرید پیوست تا به همراه رونالدو و دیگر ستاره‌هایی که در همان سال، رئال‌ خریده بود، به این تیم کمک کند تا دهمین قهرمانی چیمپیونزلیگ را بدست آورد. اما سهم او از 4 سالی که در مادرید بود تنها مصدمیت و نیمکت‌نشینی بود. تا جایی که در این فصل با انتقالی آزاد به تیم سابقش بازگشت. وی در سن 31 سالگی انگیزه فراوانی دارد تا خود را دوباره در تیم محبوبش ثابت کند و همچنین خود را به لوئیز اسکولاری مربی برزیل نشان دهد تا وی را برای جام‌جهانی 2014 در برزیل، به تیم ملی دعوت کند. او یکی از خوش اخلاق‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین بازیکنان چند سال اخیر فوتبال بوده است و دیدن درخشش دوباره او برای هر کسی می‌تواند لذت بخش باشد.

 

 

11. هنریک میختاریان ( از شاختار دونتسک به دورتموند با مبلغ 27.5 میلیون یورو )

درخشش فصل گذشته او در شاختار دونتسک اوکراین توجه تیم‌های زیادی از جمله لیورپول و دورتموند را جلب کرد. اما این دورتموند بود که در نهایت وی را به وست‌فالن آورد تا جای خالی ماریو گوتزه را پر کند. از وی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا در چند سال آینده یاد می‌شود و عملکرد خوب وی در بازی‌های ابتدایی فصل،  این نکته را نیز به همگان ثابت کرد. وی تحت نظر سرمربی با دانشی همچون یورگن کلوپ می‌تواند با بازی‌های خوبش آینده خود را رقم بزند و به دورتموند نیز کمک کند تا به اهداف پیش روی خود برسد.

 

 

10. کارلوس توز ( از منچسترسیتی به یوونتوس با مبلغ 9 میلیون یورو )

توز می‌تواند دوای درد یوونتوس در خط حمله باشد. بازیکنی جنگنده، گلزن و بازیساز. یوونتوس که چند سالی است از نبود یک مهاجم کامل رنج می‌برد حال بازیکنی پیدا کرده که این قابلیت‌ها را دارد. توز توانایی این را دارد که مشکل بانوی پیر را در این پست حل کند. اگرچه انتخاب شماره 10 برای این بازیکن 29 ساله چندان طرفداران یووه را خوشنود نکرد اما او این فرصت را دارد تا با نمایش خوبش به آن‌ها ثابت کند که لیاقت پوشیدن شماره 10 آلکس دلپیرو را دارد. توز علاوه بر شم گلزنی بالا می‌تواند در کنار پوگبا، ویدال، مارکیزو و پیرلو با شوت های پشت محوطه جریمه دروازه حریف را تهدید کند و با حرکات ترکیبی که خوب انجام می‌دهد تحرک را به خط حمله تورینی‌ها بیاورد.

 

 

9. ادینسون کاوانی ( از ناپولی به پاریس سن ژرمن با مبلغ 65 میلیون یورو )

کاوانی بالاخره از بین چلسی و پاریس سن ژرمن، پاریسی ها را انتخاب کرد و با مبلغ نجومی به این تیم متمول پیوست. آقای گل فصل قبل سری آ با نمایشی خیره کننده خود در چند فصل اخیر خود را تبدیل به یکی از مهاجم‌های تراز اول اروپا و جهان کرده است. مثلث کاوانی، ابراهیموویچ و لاوتزی در این فصل می‌تواند کابوس هر دفاعی باشد و دیدن بازی او در کنار این دو بازیکن جذابیتی خاص خواهد داشت. سال گذشته زلاتان در این پست تنها بود اما، اکنون می‌توان خط حمله پاریس‌سن‌ژرمن را یکی از قویترین خط حمله اروپا نامید.

 

 

8. گونزالو هیگواین ( از رئال مادرید به ناپولی با مبلغ 37 میلیون یورو )

مهاجم محبوب مادریدی‌ها سرانجام این فصل از جمع آن‌ها جدا شد و به ناپولی ایتالیا پیوست. انتقال او به ناپولی را می‌توان بهترین خرید این تیم دانست. مهاجمی تمام‌کننده و باهوش که در مواقع حساس می‌تواند به تیم بندر ناپل چه در ایتالیا و چه در لیگ قهرمانان کمک شایانی بکند. اگر او به خوبی از طرف خط هافبک ناپولی تغذیه شود شاید حتی بتواند برای عنوان آقای گل این فصل سری‌آ نیز رقابت کند. تجربه اروپایی بالای او به همراه رئال‌مادرید می‌تواند یکی از ویژگی‌های خوب او در این تیم باشد. ناپولی به همراه رافا بنیتز حرف های زیادی در اروپا برای گفتن دارد که با وجود بازیکنانی شبیه هیگواین می‌تواند به آنها جامه عمل بپوشاند.

 

 

7. ایسکو ( از مالاگا به رئال مادرید به مبلغ 30 میلیون یورو )

بهترین بازیکن مالاگا در چند فصل اخیر و یکی از بهترین بازیکن‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان در همان اوایل نقل و انتقالات به رئال مادرید پیوست. خلاقیت، تکنیک و هوش بسیار بالای این بازیکن 22 ساله که فصل گذشته جایزه پسر طلایی را نیز برد می‌تواند به رئال مادرید در این فصل کمک شایانی کند و جای خالی مسوت اوزیل را پر کند. درخشش خیره کننده او در بازی‌های ابتدایی فصل، موجب شده که او از همین ابتدای کارش در رئال‌مادرید به ترکیب اصلی این تیم راه یابد و شانس این را داشته باشد تا به ترکیب تیم ملی اسپانیا نیز راه یابد.

 

 

6. رادامل فالکائو ( از اتلتیکومادرید به موناکو با مبلغ 60 میلیون یورو )

بدون شک فالکائو برترین مهاجم نوک چند فصل اخیر اروپا بوده است. بازیکنی که با درخشش خیره کننده خود توانست به همراه اتلتیکومادرید و پورتو قهرمانی لیگ اروپا را بدست آورد و همچنین قهرمان سوپرکاپ اروپا نیز به همراه اتلتیکومادرید شود. قدرت تمام‌کنندگی بسیار بالا، قدرت سر زنی زیاد، قدرت بدنی بالا به همراه سرعت خوب و هوش بالا برای جایگیری‌های مناسب وی را تبدیل به یک مهاجم نوک تمام عیار کرده است و می‌توان گفت به شایستگی ارزش چنین مبلغی را نیز دارد. او می‌تواند برگ برنده موناکو در این فصل لوشامپیونه باشد و به این تیم کمک کند تا عنوان قهرمانی فراسنه را نیز بدست آورد.

 

 

5. ماریو گومز ( از بایرن مونیخ به فیورنتینا با مبلغ 15.5 میلیون یورو )

شاید هنوز بسیاری از فوتبال دوستان درک نکرده‌اند که چرا بایرن مونیخ یکی از بهترین مهاجم های چند فصل اخیرش را از دست داد. ماریو گومز یک مهاجم کامل و فرصت طلب است که توانایی این را دارد که از حداقل موقعیت‌ها بیشترین استفاده را ببرد. قدرت تمام‌کنندگی و سر زنی بالای او می‌تواند به فیورنتینا در این فصل کمک کند تا سهمیه لیگ قهرمانان را بدست آورد. می‌توان گفت این خرید یک معامله بسیار خوب برای فیورنتینا بود، چرا که بازیکنی با این خصوصیات شاید بیشتر از این‌ها ارزش داشته باشد چرا که بایرن مونیخ وی را چهار سال پیش با مبلغ 30 میلیون یورو از اشتوتگارت به مونیخ کشاند بود.

 

 

4. ماریو گوتزه ( از دورتموند به بایرن مونیخ با مبلغ 37 میلیون یورو )

محبوب‌ترین بازیکن طرفداران دوآتشه بورسیادورتموند در طی 24 ساعت تبدیل به منفورترین چهره در بین آن‌ها شد. وی که در فصل گذشته به همراه مارکو رویس و گوندوگان یکی از بهترین خط هافبک‌های اروپا را تشکیل داده بود، یک روز قبل از بازی این تیم برابر رئال‌مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خبر پیوستن او به دشمن دیرینه زنبورها به شدت هواداران این تیم را خشمگین کرد. ماریو بازیکنی است بسیار خلاق و باهوش که تیم را به خوبی از دفاع به حمله می‌برد و همچنین در کارهای ترکیبی به خوبی خود را وارد می‌کند و به تیم یک ریتم حرکتی منظم در فاز هجومی‌ می‌دهد. او با این ویژگی‌ها می‌تواند به گواردیولا کمک کند تا بایرن مونیخ را بیش از پیش قدرتمندتر کند و با حضور وی در خط میانه مونیخی‌ها اکنون آن‌ها به نوعی صاحب قدرتمندترین خط میانی اروپا شده‌اند.

 

 

3. گرت بیل ( از تاتنهام به رئال مادرید با مبلغ 101 میلیون یورو )

فلورینتو پرز با کشاندن این بازیکن به مادرید، برای چندمین بار رکورد نقل و انتقال یک بازیکن را شکست. بیل فصل گذشته عملکردی استثنایی داشت و اگرچه موفق نشد به همراه تاتنهام به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد اما، در نتیجه‌گیری فصل پیش تاتنهام بسیار سهیم بود و با بازی‌های عالی خود عنوان‌های، بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل لیگ جزیره را از آن خود کند. اکنون او در کنار رونالدو سریعترین زوج دنیا را تشکیل می‌دهند. باید دید که آنجلوتی چگونه از وی و رونالدو همزمان بازی می‌گیرد.

 

 

2. نیمار ( از سانتوس به بارسلونا با مبلغ 52 میلیون یورو )

بسیاری بر این باورند که روزی نیمار بهترین بازیکن جهان خواهد شد. درخشش او در جام کنفدراسیون ها این را بار دیگر نشان داد و بارسلونا بعد از چندین فصل که با رئال مادرید برای جذب وی رقابت می‌کرد موفق شد او را به خدمت بگیرد. اکنون او به همراه مسی یک خط حمله رویایی برای آبی اناری پوشان تشکیل داده است و همگان منتظرند ببینند که زوج او و مسی چگونه خواهد بود، البته هنر تاتا مارتینو برای بازی خوب گرفتن همزمان از این دو بازیکن بسیار مهم است.

 

 

1. مسوت اوزیل ( از رئال‌مادرید به آرسنال با مبلغ 50 میلیون یورو )

بالاخره بعد از چندین فصل آرسن ونگر یک خرید بزرگ انجام داد که از خرید وی می‌توان به عنوان بهترین خرید این فصل اروپا نام برد. تلخی جدایی او از رئال مادرید تمام شیرینی خرید گرت بیل را از یاد آن‌ها برد و بسیاری از این کار فلورینتو پرز و کارلو آنجلوتی متعجب شدند. بهترین پاسور چند فصل اخیر اروپا به راحتی از مادریدی‌ها جدا شد و اکنون توپچی‌ها به همگان نشان دادند که در این فصل می‌خواهند جام بیاورند. جالب است که آرسنال در پستی بازیکن گرفت که با وجود کازولا چندان نیازی احساس نمی‌کردند اما، با تفکرات ناب پرفسور ونگر آرسنالی‌ها می‌تواند بهترین استفاده را از اوزیل ببرند.      


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:44 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 30506
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1